Selasa, 15 Mei 2012

Selamat Hari Guru

Cikgu Noraini, cikgu yang still igt hingga hari ini.. dia cikgu yg 
sgt fhm akan ank murid , sabar dalam melayan karenah ank2 murid nya. . 
kdg2 tmpt mngadu masalah. Sangat sporting .. 
tp kini sudah berpindah di sungai Buloh.. Cyg Cikgu muahh <3 <3

Cikgu Juriah Basri ajar subjek Bahasa Inngeris Tingkatan 4. 
Cikgu yang banyak bersabar dengan karenah class saya 
ketika tu dan beliau juga guru class kami (Tgktn 4 Ikhlas 2005)
Cikgu Noriah Harun merupakan Guru Bahasa Malaysia 
saya ketika di tgkatan 6  di SEMERA..
Assalam.. selamat pagi ♥ .. di pagi yg mulia nie saya nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua cikgu2 dan lec yg pernah mengajar saya sewaktu di SRK LA SALLE (1) JINJANG, SMK RAJA ALI, dan IG.. Semoga ALLAH s.w.t saja yang membalas jasa baik kalian semua dalam mendidik dan mncurahkan bakti kepada anak bangsa mu.. demi AGAMA, BANGSA dan NEGARA.. JASAMU AMAT DIKENANG.. Terima Kasih cikgu... ♥ >3 — Hari ini 16 Mei 2012 bersempena dengan HARI GURU 2012,  Jutaan terima kasih di ucapkan yang tidak terhingga kepada bekas cikgu-cikgu saya yang pernah mendidik saya. Hanya Allah s.w.t yang boleh membalas jasa baik cikgu semua.. Teruslah mendidik anak bangsamu tanpa mengira penat lelah..

# Majulah pendidikan untuk NEGARA#
 - MAHANI-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan